Portret

Het portret wordt steeds completer;

Petra

*Een intervieuw waarbij haar stem belangrijk is en waarin ik als omgevingsfactor fungeer; wat gebeurd er tussen ons? Wat is haar invloed op mij? Wat is mijn invloed op haar?
*Het landschap; haar kaart van het gebied; vanuit perspectief bewakingscameran (ze denkt dat ze in de gaten gehouden wordt)
*Haar kamer, die ik "bespied" vanuit de vier boven hoeken van haar ruimtes, door het raam en door de gaatjes van de "douchekop".

Marco

* Intervieuw; (ik in relatie tot hem, hij in relatie tot mij) Welke taal spreekt iemand?
* Kamer (bewegend beeld; evt door hem zelf gefilmt?)
* Het gebied/ eiland; zijn kaart van het gebied (Alles bewogen gefotografeerd)

Jan

Het portret van Jan bestaat uit;

* Zijn kamer (Is zijn kaart van het gebied)
* Intervieuw ( Zijn verhaal aan mij of aan zijn omgeving)

Pieter Martines (?)

* Zou een intevieuw toch mogelijk zijn op deze manier?
* Zou ik zijn kamer (of de gezamelijke ruimte) mogen fotograferen?
* Hoe ziet het terrein er voor hem uit? Mutaties, vierkanten, woorden, stratenboek?

Maria

* Haar kamer (toch?)
* Haar portret (uiterlijk:)
* Haar stem ( van een eerder filmpje)
* Haar Grote Beek; heilig? Ze is Maria; hoe zou ze het terrein beleven

Cornelis

* Zijn werk kamer; hoe ziet die er uit? Waar zit hij?
* Een intervieuw; hoe verhoudt hij zich tegenover mij en de clienten?
* Hoe beleeft hij de Grote Beek? Zijn kaart van het gebied?

Geen opmerkingen: